2010-02-02, 01:35 PM
جزاك الله خير اخي على الرد
يعني انت ارسلتهم بطاقتك نفس ماانا عملت؟؟؟؟؟!!!!
هذا الشرح الذي اتبعته>>>>>
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعددت شكاوى الاعضاء فيما يخص تفعيل الحساب في ادسنس ومشكلة وصول البين كود
وبامر الله سوف اشرح الطريقة التى استخدمتها شخصياً وتم تفعيل حسابي في اقل من 48 ساعة بدون البن كود
بعد استنفاذ طلب البين كود للمرة الثالثة اتبع التالي
1- اذهب الى مكان وضع البين كود وأضغط على (( أتصل بنا )) ويفضل أن تحول لغة حسابك قبلها الى اللغة الانجليزية.
2- دع المربعات المملؤة كما هى فقط أدرج عنوان بريدك الإليكتروني ثم أرسل النموذج
3- بعد أقل من يومين ستصلك رسالة مفادها كالتالي:
[رقم التذكرة وتحددة جوجل اتوماتيك] Personal Identification Number (PIN)
From: Google AdSense ([email protected])
Hi ------------
Thanks for your email. I understand that you've been unable to receiveyour PIN. In order to
resolve this issue, please respond to this email and attach adigital image of a government issued ID card, bank statement, or telephonebill displaying your payee name and mailing address as it appears in youraccount. Please note that we're only able to accept information printed inone of our supported languages. You can find a list of supported languagesat https://www.google.com/support/adsen...py?answer=9727 Once we receive your response, we'll review the information you'veprovided and update you on the status of your PIN verification. For additional questions, I'd encourage you to visit the AdSense HelpCenter ( http://www.google.com/adsense_help ) or the official AdSense blog( http://adsense.blogspot.com?utm_source=txft ). Alternatively, feel freeto post your question on the AdSense Help Forum (http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=en ). Sincerely, The
Google AdSense Team
معنى الرساله - أنهم يطلبوا منك تزويدهم بصورة بطاقه تحقيق الشخصية - أو صورة كشف حساب بنكى - او صورة فاتورة هاتف
4- أعمل سكان لبطاقتك من الجهتين واعمل ربلاى على الرساله ( تأكد من أنه ريبلاى وليس رسالة جديدة ) حتى يتأكد فريق جوجل من ان الرسالة من نفس الشخص صاحب التذكرة المحددة من قبلهم
واذكر لهم انك ارفقت لهم صورة بطاقت حسب طلبهم برسالتهم الاولى وستكون رسالة على النحو التالي مثلاً
Hello AdSense team
Attached a copy of my identity card please asked to activate my account
Thank you very much
From: ايميك المسجل في ادسنس
adsenselogin: ايميلك المسجل في ادسنس
name: اسمك المسجل في ادسنس
pub-id: رقم ادسنس الخاص بك
adress: عنوانك المسجل في ادسنس
5- بعد اقل من يومين ستصلك رسالة اخرى تخبرك بانهم قد اطلعوا على بطاقتك وفعلوا لك الحساب كما بالرسالة التالية
Hi --------------,
Thanks for your email. After verifying your ID proof, I am happy to letyou know that I have manually overridden your PIN requirement and youwon't be required to enter another PIN for this account in the future. Going forward, please keep in mind that if your payments are on hold forany reason other than PIN or phone verification, you'll need to remove theholds prior to the 15th in order to be paid in that month. Otherwise, youroutstanding earnings will roll-over to the following month and you'll bepaid out according to our normal payment cycle. Once you've removed any additional holds from your account, you'll beissued a payment at the end of the first month after your balance reachesUS $100. For additional questions, I'd encourage you to visit the AdSense HelpCenter ( http://www.google.com/adsense_help ) or the official AdSense blog( http://adsense.blogspot.com?utm_source=txft ). Alternatively, feel freeto post your question on the AdSense Help Forum (http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=en ). Sincerely, The Google AdSense Team
يعني انت ارسلتهم بطاقتك نفس ماانا عملت؟؟؟؟؟!!!!
هذا الشرح الذي اتبعته>>>>>
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعددت شكاوى الاعضاء فيما يخص تفعيل الحساب في ادسنس ومشكلة وصول البين كود
وبامر الله سوف اشرح الطريقة التى استخدمتها شخصياً وتم تفعيل حسابي في اقل من 48 ساعة بدون البن كود
بعد استنفاذ طلب البين كود للمرة الثالثة اتبع التالي
1- اذهب الى مكان وضع البين كود وأضغط على (( أتصل بنا )) ويفضل أن تحول لغة حسابك قبلها الى اللغة الانجليزية.
2- دع المربعات المملؤة كما هى فقط أدرج عنوان بريدك الإليكتروني ثم أرسل النموذج
3- بعد أقل من يومين ستصلك رسالة مفادها كالتالي:
[رقم التذكرة وتحددة جوجل اتوماتيك] Personal Identification Number (PIN)
From: Google AdSense ([email protected])
Hi ------------
Thanks for your email. I understand that you've been unable to receiveyour PIN. In order to
resolve this issue, please respond to this email and attach adigital image of a government issued ID card, bank statement, or telephonebill displaying your payee name and mailing address as it appears in youraccount. Please note that we're only able to accept information printed inone of our supported languages. You can find a list of supported languagesat https://www.google.com/support/adsen...py?answer=9727 Once we receive your response, we'll review the information you'veprovided and update you on the status of your PIN verification. For additional questions, I'd encourage you to visit the AdSense HelpCenter ( http://www.google.com/adsense_help ) or the official AdSense blog( http://adsense.blogspot.com?utm_source=txft ). Alternatively, feel freeto post your question on the AdSense Help Forum (http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=en ). Sincerely, The
Google AdSense Team
معنى الرساله - أنهم يطلبوا منك تزويدهم بصورة بطاقه تحقيق الشخصية - أو صورة كشف حساب بنكى - او صورة فاتورة هاتف
4- أعمل سكان لبطاقتك من الجهتين واعمل ربلاى على الرساله ( تأكد من أنه ريبلاى وليس رسالة جديدة ) حتى يتأكد فريق جوجل من ان الرسالة من نفس الشخص صاحب التذكرة المحددة من قبلهم
واذكر لهم انك ارفقت لهم صورة بطاقت حسب طلبهم برسالتهم الاولى وستكون رسالة على النحو التالي مثلاً
Hello AdSense team
Attached a copy of my identity card please asked to activate my account
Thank you very much
From: ايميك المسجل في ادسنس
adsenselogin: ايميلك المسجل في ادسنس
name: اسمك المسجل في ادسنس
pub-id: رقم ادسنس الخاص بك
adress: عنوانك المسجل في ادسنس
5- بعد اقل من يومين ستصلك رسالة اخرى تخبرك بانهم قد اطلعوا على بطاقتك وفعلوا لك الحساب كما بالرسالة التالية
Hi --------------,
Thanks for your email. After verifying your ID proof, I am happy to letyou know that I have manually overridden your PIN requirement and youwon't be required to enter another PIN for this account in the future. Going forward, please keep in mind that if your payments are on hold forany reason other than PIN or phone verification, you'll need to remove theholds prior to the 15th in order to be paid in that month. Otherwise, youroutstanding earnings will roll-over to the following month and you'll bepaid out according to our normal payment cycle. Once you've removed any additional holds from your account, you'll beissued a payment at the end of the first month after your balance reachesUS $100. For additional questions, I'd encourage you to visit the AdSense HelpCenter ( http://www.google.com/adsense_help ) or the official AdSense blog( http://adsense.blogspot.com?utm_source=txft ). Alternatively, feel freeto post your question on the AdSense Help Forum (http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=en ). Sincerely, The Google AdSense Team